עיצוב שולחן החג - חנוכה

עיצוב שולחן החג - חנוכה

באנו חושך לגרש, בידינו אור ואש... ופרחים, רבותיי פרחים !
אין כמו זר פרחים טרי ורענן שיקפיץ את המראה של שולחן החג, ויכניס אווירה חגיגית וחמה למפגש המסורתי של הדלקת הנרות ביחד.


אז הכנתם לביבות ריחניות או סופגניות מושחתות, קניתם סביבונים לילדים, חנוכייה חדשה,
וחסר לכם איזה טאץ' קטן שירשים ויכבוש את האורחים ?

קישוט שולחן החג עם פרחים צבעוניים, פרחים רעננים בצבעי אש, מחיים את המראה של השולחן במינימום מאמץ, ומשווה לשולחן נופך דרמטי. תוכלו להניח את הזר באגרטל יפה, לשלב עם מפיות בצבע זהב או שחור - וזהו, בלי כישורי עיצוב יוצאי דופן שולחן החג שלכם יקבל תוספת של אור, חגיגיות ואופי

יש מגוון מאוד רחב של פרחים בעונה זאת, לפעמים השפע עלול קצת לבלבל ולסחרר...
טוליפים, כלניות, חרציות, נוריות וליזיאנטוס - אלה רק חלק מהפרחים הקסומים שמביאה עונת החורף, ואפשר ליצור איתם סידורי פרחים משגעים, שיזכו אתכם במחמאות מהאורחים וישרו עליכם אווירה של חיים ושמחה.  

הצוות המקצועי של שושנת העמקים שוזר כל זר פרחים עם המון מחשבה אומנותית, יצירתיות ומקוריות,  תספרו להם קצת עליכם ועל האורחים שלכם, על מבנה הבית ועל המפגש המתוכנן - והם יידעו לייעץ לכם מה בדיוק השילוב פרחים הכי הכי מדוייק לכם, שהכי יתאים לסגנון שלכם ושל הבית

אם הבית שלכם מעוצב כפרי, יוקרתי או וינטאג', שמרני או מודרני - נכון יהיה להתאים לכם זר פרחים שידבר בשפה דומה, ויזרום בהרמוניה עם שאר האווירה והסטייל בבית.

בשושנת העמקים ישמחו גם להמליץ לכם על האביזר המתאים לזר פרחים הנבחר - אגרטל שקוף ועדין, או כזה צבעוני ונוכח ? בשבילכם זה זאת החלטה מעט מסובכת, בשבילם זה מקצוע והם כ"כ נהנים לעזור לכם לבחור את הווריאציה הכי מרשימה ומרגשת. 

 

חנוכה יחול השנה ב 28/11/21 ועד 6/12/21

למשלוח זר פרחים בעפולה והסביבה הקליקו כאן
למשלוח חנוכייה יוקרתית הקליקו כאן

  מאמרים נוספים