התוספת המושלמת עבור המתנה המושלמת

התוספת המושלמת עבור המתנה המושלמת

קבלו מספר רעיונות שווים עבור תוספת שתקפיץ את זר הפרחים. יין, בלון, פיצוחים ועוד.

אין ספק שזר פרחים מהווה מתנה מושלמת עבור קשת רחבה של אירועים. זה יכול להיות יום הולדת, וזה יכול להיות יום נישואין, או יום האהבה - זר פרחים ידוע ככלי עוצמתי שמאפשר להביע הערכה, תשומת לב, תודה ובאופן כללי מנעד שלם של רגשות עמוקים.

זרי פרחים מביאים איתם צבע, ריח ותחושה של רעננות, והם תמיד מתקבלים בהתרגשות נעימה. גם אתם חושבים שהכי נכון להעניק זר פרחים במתנה, אך יחד עם זאת מחפשים כיצד לקחת את הרעיון המנצח ולהפוך אותו ליותר מיוחד, גדול ומרשים? ולו כיוון שרוצים להוסיף עוד שותפים לרכישת המתנה, או כיוון שמחפשים להעניק מתנה סופר מרשימה?

בדיוק בשל כך לזר פרחים יש "שותפים" לחגיגה. מה אנחנו מציעים לצרף? מה יהפוך את הזר לעוד יותר מיוחד ואף יאפשר להביע מנעד רחב של רגשות בצורה יותר עמוקה? הכנו לכם היצע עשיר ומדויק של אפשרויות. מוזמנים לקבל הצצה:

  • דוב אוהב - הכי חמוד, הכי מעביר את המסר והכי כיף לקבל! דוב פרוותי עם לב (אדום כמובן). מגיע לצד בלוני הליום לבביים במיוחד. מוזמנים להציץ!
  • יין - בזמן שריח הפרחים משכר את החושים, יין מייצר אווירה. יש יין מבעבע, יש יין אדום ושאר אפשרויות שוות שליקטנו עבורכם בקפידה. היכנסו לבחור!
  • בלון לרך הנולד - אין כמו תינוק שמאיר את הבית, אין כמו פרחים שמסמלים התחדשות ואין כמו תוספת של בלון הליום בצורת תינוק/ת שסוגר היטב את הקונספט. מחפשים בלונים בעלי מסרים נוספים (למשל מזל טוב, או באהבה)? היעזרו בקישור J.
  • פיצוחים - מכירים את הדילמה כאשר מבקשים להביא למארחים/להורים זר פרחים, אך אז עוצרים לתהות האם מדובר במתנה שלוקחת את כולם בחשבון? כאן בדיוק נכנסים הפיצוחים לתמונה. טוויסט מעניין בעלילה שמעיד על חשיבה ורצון כנה לשמח את כולללם!
  • זר לראש - מחפשים זר יום הולדת, או זר מרשים לכבוד חג שבועות? מוזמנים למצוא אצלנו זרים מרהיבים לראש שמחזיקים מעמד במשך שבועות. ניתן לרכוש בנפרד, או כתוספת לזר מרשים.
  • שוקולד - אז נכון שפרחים ושוקולד זה קיטשי, אך שילובים מוצלחים לא מחליפים. זר פרחים זה בשביל הנשמה ואילו תוספת שוקולד זה בשביל החוויה. ניתן להוסיף חבילת שוקולד קטנה או גדולה - המבחר גדול ואיכותי - לשיקולכם.

הכי רומנטי - קופסאות פרחים

מחפשים משהו מעט ושנה? זר פרחים ייחודי, אך ללא תוספות? מוזמנים לבחון את קופסאות הפרחים שלנו! מארז סופר אלגנטי שתמיד מרגש ומיוחד לקבל.

קופסאות פרחים בעלות היסטוריה עשירה. כבר בימי הביניים היו פופולריות (שימשו לעתים קרובות כמתנה מושקעת עבור אירועים מלכותיים), ואף לאורך השנים קיבלו מקום של כבוד בשלל סרטים רומנטיים.

שנחזור להווה? גם בימינו קופסאות פרחים מהוות מתנה מיוחדת. כזו שמשלבת בין יופי לטאץ' אישי. קופסאות הפרחים שלנו מגיעות במגוון סגנונות, כך שתוכלו לייצר התאמה מלאה בין האופי של האירוע לבין העיצוב הרצוי. מה עוד ראוי לציין? שמעבר לעובדה שקופסאות פרחים ידועות כמתנה מרגשת ליום הולדת, ליום האהבה, ליום נישואין וכדומה, הן גם מתאימות כמתנה עסקית מכובדת ואלגנטית.

שנסכם?!

אז אם מחפשים דרך להפוך את הזר ליותר מיוחד, או אם מחפשים דרך להביע את הרגשות בצורה יותר עמוקה, אין ספק שלתוספת קטנה יש כוח גדול!

מה לא סיפרנו לכם? כל השוקולדים, היינות ושאר התוספות נבחרים על ידנו בקפידה, ממש כמו שלל הפרחים והעציצים. מתלבטים מה להוסיף בהתאם לאירוע ולתקציב הרצוי? תפנו אלינו - תמיד שמחים לסייע ולהכווין!

  מאמרים נוספים