זר עם סיפור - מה מסמל הבמבוק הורד ועוד

זר עם סיפור - מה מסמל הבמבוק הורד ועוד

הזדמנות ריחנית להעניק זר עם משמעות! מוזמנים לגלות מה מייצג ורד אדום, צבעוני צהוב ועוד.

כידוע, אין תחליף לזר פרחים שניתן כמתנה.

פרחים מוסיפים צבע, ריח שעושה נעים בלב ואף ללא מילים פרחים מעבירים מסרים קסומים, כגון "תודה", אהבה", "הערכה"...

עם זאת, כיף לדעת שפרחים אינם רק מאירים את הבית, אלא גם מזוהים עם שורה מרתקת של סמלים, בהתאם לתרבות ולמסורת. כך למשל ידוע שורד אדום מסמל אהבה ואילו צבעוני צהוב מייצגים אושר וחברות.

מכאן שאם מבקשים לבחור מתנה פרחונית שיש מאחוריה מחשבה, מוזמנים ללמוד מה 10 פרחים/צמחים מוכרים מסמלים. מוכנים? מעתה והלאה אתם עומדים להסתכל על צמחים מזווית מעט שונה!

 

 

 

10 פרחים - 10 מסרים

  1. במבוק - במבוק הנו צמח מרהיב שעומד בפני עצמו. מלבד נראות עוצמתית ואלגנטית, מעניין לדעת שהוא מסמל חוזק - יכולת לעמוד איתן מול משברים.

 

  1. סחלב - יוקרתי ומרשים ביופיו, שבדומה לצמח הבמבוק, עומד בפני עצמו. מסמל תום ושלמות.

 

  1. ציפורן - הציפורן מככב בשלל זרים מרשימים, וכאן נציין שמשמח לדעת שבאופן כללי פרח הציפורן מסמל נישואין מאושרים. עם זאת, כאן יש תפנית בעלילה.. כל צבע מסמל משהו מעט שונה. כך למשל ציפורן אדומה מסמלת הערצה, ציפורן לבנה מסמלת אהבה טהורה וציפורן ורודה מסמלת אהבה של דמות נשית. מנגד.. ציפורן מפוספסת מסמלת החמצה, ציפורן צהובה מסמלת אכזבה ואילו ציפורן סגולה מסמלת גחמה. מכאן שאם בחור שמבקש לחזר אחר בת זוג לשעבר יעניק זר שמשלב בין פרחי ציפורן מפוספסת לבין ציפורן לבנה, יש פה סיכוי טוב לקאמבק מפואר.

 

  1. פרזיה - אחד הפרחים היותר צחורים, מרשימים וריחניים. ידוע בניחוח מרהיב ובמראה טהור, ואכן במקרה זה הניחוח של הפרח מקבל מקום של כבוד. הריח מסמל התחשבות ותמימות. בהחלט פרח שתרצו לשלב.

 

  1. חמניות - יש אנשים שהם פשוט אוהבי חמניות מוצהרים, ואכן מדובר בפרח שמאיר כל החדר ומקרין שמחת חיים. באשר למשמעות, נמצא שגם היא מטיבה. החמנייה מסמלת אהבה ללא תנאים, מסירות ואף כנות.

 

  1. נורית - מעבר לעובדה שהנורית מגיעה בלא פחות מ400 מינים מרשימים, מעניין לדעת שיש שמשייכים לה תכונות חיוביות כגון עושר ושמחת חיים, אך מנגד יש שמייחסים לה תכונות שליליות, כגון אגואיסטיות וילדותיות. לא יכולים לוותר על הנורית בזר שלכם? תדבקו בפירוש החיובי!

 

  1. נרקיס - מלך הביצה הצבעוני מחזיק במשמעות מעניינת למדי - נקשר למעגל החיים. מסמל לידה ואף חיי נצח, כאשר כאן נחדד שלפי הסימבוליות, נרקיס בודד אינו חיובי, אם כי זר שלם של נרקיסים מייצג אושר ותחושת שמחה.

 

  1. גרברה - אולי אינכם מכירים אותו בשמו, אך נראה שאתם כן רגילים לראותו שזור בשלל זרים צבעונים שגורמים ללב לדלג משמחה. לא מדובר בפרח מלכותי, אלגנטי או מעוצב במיוחד, אך הוא חיוני, עמיד לאורך זמן ובעל צבעים בוהקים, ועל כן טוב לדעת שלצד כל זאת, פרחי גרברה מסמלים שמחת חיים, נאמנות ותמימות.

 

  1. אדמונית החורש - עוד פרח שמככב בשלל זרים מרשימים, הינו אדמונית החורש. הפרח המרהיב אשר נראה עשוי מנגזרת נייר, מסמל בריאות טובה, צניעות ואף ביישנות.

 

  1. כלניות - אין דבר יותר מקסים מאשר זר כלניות טרי, ועל כן מחמם את הלב לדעת שזר כלניות נחשב כאלמנט שמעניק הגנה מפני עין הרע ואף מסמל ציפייה והתחדשות.

 

העץ הנדיב עץ המזל ועץ האהבה

 לא רק פרחים, גם עצים מגיעים עם מסרים. כולנו מכירים את הסיפור על העץ הנדיב, אך פה אתם מוזמנים להכיר את עץ המזל (לאקי במבוק) שלפי תורת הפנג שוואי ידוע כקמע מזל, ואף את עץ האהבה שלאחר מבט מהיר בשורשיו מתבהר מהיכן מגיע הכינוי. מתנה עם מסר כבר אמרנו?!

משלבים ומעבירים מסרים מופלאים

 עכשיו כאשר פרחים (ועצים) מקבלים ממד נוסף של משמעות, רק נותר לבחור את הזר המושלם עבור אותו אדם שמבקשים לשמח. יכולים לשלב בין אדמונית החורש לבין נוריות ובכך לברך בבריאות טובה ועושר, או בין גרברה לבין ציפורן ובכך להביע נאמנות והערצה.

יש שדה שלם של אפשרויות ריחניות שעומדות לרשותכם – מוזמנים לשמח וכמובן להיעזר בנו!

  מאמרים נוספים