ט"ו באב - יום האהבה

ט"ו באב - יום האהבה

גם היום, אלפי שנים לאחר שבנות ירושלים יצאו בלבוש לבן לחולל בכרמים בכדי למצוא "חתן טוב מבית טוב", ט"ו באב הוא חלק בלתי נפרד מלוח השנה העברי. בימינו, ט"ו באב נהנה מעדנה ורבים רואים בו הזדמנות טובה לצאת במחווה רומנטית מקסימה. רוצים לקחת חלק באווירת הקיץ של ט"ו באב, "שושנת העמקים", חנות קטנה ומטריפה אשר מומחית במשלוחי פרחים בעפולה והסביבה, עושה לכם סדר בזר.

הרכבת זר ליום האהבה הינה מלאכה אשר יש להעניק לה את מלוא תשומת הלב (תרתי משמע). חשוב להקפיד על תקציב ברור ולהחליט מהו הכיוון הכללי של הזר. כמו כן, מומלץ כמובן גם לבוא "בראש פתוח" וזאת משום שלא תמיד צריך לדבוק בוורד הקלאסי (עם זאת, כפי שיצוין בהמשך, ורדים הם ללא ספק פרחי האהבה המושלמים). כיום, ניתן לסדר זרים מדהימים גם מפרחים מקסימים נוספים כגון נרקיסים, שושנים, צבעוניים, חבצלות, ציפורן ועוד. הכל כמובן בהתאם לאהוב או האהובה אשר אליהם הזר מיועד.

לאחר שבחרתם את הצבעים המובילים של הזר, תוכלו להרכיב סידור מקסים אשר ישלב גם אלמנטים נוספים. לדוגמא, בלונים, בובות, בקבוק יין, שוקולדים ועוד. הפתעה נחמדה נוספת ביום האהבה היא הזמנת "זר מתוק". מדובר למעשה בזר העשוי סוכריות וממתקים.

מי אמר זר ליום האהבה ולא קיבל?

סידור זר ליום האהבה צריך להיעשות מתוך אהבה. אי לכך, בעת שאתם מבצעים את המשלוח המדובר, מומלץ לדבר עם חנות הפרחים ולתאר את הסגנון של מקבל/ת הזר. האם מדובר במישהי שאוהבת צבעים אדומים עזים, או שמא הסגנון הוא דווקא כפרי ופשוט. כמו כן, הזר יכול להיות מושפע מטיב הקשר בין הצדדים. למשל, אם אתם זוג צעיר וטרי, תוכלו לבחור בזרים בעלי צבעים עזים המסמלים אהבה ותשוקה. אם הזר מעיד דווקא על אהבה אמיצה בת שנים רבות, הזר יוכל לסמל תחושות כגון נאמנות, נצח, אהבה ושותפות גורל.

מיותר לציין כי הזרים משתנים בהתאם לגודלם, מורכבותם ואופן הגשתם. תוכלו להזמין את הזר כמיועד לאגרטל או לארגן משלוח פרחים המגיע זה מכבר בתוך סלסלת קש או עץ. הכל כמובן – שאלה של תקציב ואיכות. אופציה נוספת מבחינת משלוח פרחים ביום האהבה היא הזמנה של עציץ מקסים. היתרונות הטמונים במתן עציץ ליום האהבה הם ברורים. מדובר למעשה במתנה בעלת אורך חיים משמעותי אשר תוכל לסמל את אהבתכם בכל בוקר, הרבה אחרי שתשקע השמש על ט"ו באב.

מה מסמלים פרחים?

בעת הרכבת זר, תוכלו לשלב במסגרת סידור הפרחים גם מסרים אשר יעברו עם הפרחים. לדוגמא, ורדים הם פרחי האהבה האולטימטיביים והמפורסמים ביותר. הם מסמלים אהבה בין גבר לאישה ונדמה כי זר ורדים ליום האהבה הוא המתנה המושלמת. עם זאת, ישנם פרחים נוספים אשר שרים עבורכם שיר אהבה קסום. לדוגמא ציפורן ויסמין מבטאים אף הם אהבה וקסם. החרציות עומדות כנגד השמש והשמחה ופרחי תלתן נחשבים כסגולה למזל טוב. תוכלו להרכיב זר פרחים עם חבצלות וליליות המבטאות צניעות וטוהר או סחלבים הנחשבים לפרחים המעידים על פריון, אהבה ועושר.

אם תרצו ללכת בדרכו של דייוויד ברוזה, ולהעניק לבת זוגכם זר סיגליות, תשמחו בוודאי לדעת כי מדובר בפרחים אשר מסמלים ענווה, מזל טוב ונאמנות. הנרקיס והצבעוניים, אשר פורחים באביב, יאחלו למקבל הזר התחדשות ורעננות.

במילים פשוטות, אם אתם מתכננים להזמין משלוח פרחים בט"ו באב, תוכלו להרכיב עבור בן/בת הזוג זר פרחים מקסים אשר יוכל להגיד גם דברים ללא מילים. ואכן, בדומה לאהבה, גם בזרי פרחים, האופי יכול להיות משמעותי לא פחות מהיופי.

"שושנת העמקים" הינה חנות פרחים בעפולה אשר פועלת מזה למעלה מ-45 שנים. בין השאר, החנות מתמחה בהרכבה וסידור של זרי פרחים לט"ו באב. ב"שושנת העמקים" ממתין לכם צוות מקצועי אשר ישמח להרכיב עבורכם משלוח פרחים בעפולה לט"ו באב. תמצאו בחנות פרחים, עציצים, סידורי פרחים, זרים, פרחי משי, פרחים חנוטים, זרים מתוקים ועוד.

  מאמרים נוספים